2017. március 12., vasárnap

Tavasztündérek


Bár évek óta van évszakasztalunk és másfél éve legnagyobbik lányom osztályának évszakasztalába is "bedolgozom", még nem készítettem soha Tavasztündért. Nálunk a gyökérgyerekek után szépen lassan előkerült Földanyó és valahogy a tündér nem is hiányzott.



A tündér hiányát idén duplán is pótoltam, készítettem egyet az osztály számára - ő a zöld ruhás -, aztán pedig a héten a családomnak - kizárásos alapon ő a ciklámen ruhába öltözött.





Utóbbi tündért még az évszakasztalon is le tudtam fotózni, az iskolába még nem mentem be és nem támadtam meg az évszakasztalt sem telefonnal, sem fényképezőgéppel - és nem is fogom.


Az elkészítés menetét egy korábban már emlegetett német honlapról megrendelt könyvben találtam,
elképesztő szépségek vannak ebben a kiadványban, tündérek tucatjai az év bármely időszakára, egy valóságos kis csoda, nagyon ajánlom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése