2017. március 22., szerda

A sehány éves kislány poncsója


Biztosan ismeritek a sehány éves kislány történetét! Már nekem is olvasta anyukám gyerekkoromban és az én lányaimnak is nagy kedvence. Valamikor januárban lehetett, hogy olvastam Zsófi lányunknak a történetet és önkéntelenül megkérdeztem tőle, hogy ő nem akar-e egy ilyen poncsót, mint amilyen Marikának van!? Természetesen igennel válaszolt...

Elővettük hát a fonalas kosarat, azt, amelyikben a catania fonalak vannak és Zsófi kiválasztotta a színeket, sőt, azok sorrendjéről is elég határozott elképzelése volt.

Én meg horgoltam, horgoltam, horgoltam... Nem kerestem mintát, úgy álltam neki, hogy a körbehorgolás során négy helyen - negyedelve a teljes kört - szaporítottam. Számomra merész volt a színek egymás mellé pakolása, én magam nem mertem volna bevállalni, de szerencsére Zsófi bátor és a zöldet, a lilát és a cikláment minden gátlás nélkül rakta egymás mellé... És milyen jó kombináció lett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése