2017. február 1., szerda

Székre varrt mindenes zsák


Megint egy ötlet, amely évekkel ezelőtt az interneten jött velem szembe, de a héten jutottam el a megvalósításig!

Nem tudom, ki hogy van vele, nálunk az ebédlőasztal folyamatos használatban van: itt rajzolunk, varrunk, kézimunkázunk és minden egyebet itt végzünk, amihez asztalra van szükségünk. Igen ám, de néha (néha!?) ennünk is kell ezen az asztalon, így napjában kétszer-háromszor kénytelenek vagyunk lepakolni róla - mindenki nagy elégedetlenségére.

Belekotortam hát az anyagokkal teli kosaramba, ahol egy közel húsz évvel ezelőtt vásárolt sötétítőfüggöny anyagmaradékait találtam meg - szerintem erre a célra tökéletes anyag. A gyerekek székére szabtam a méreteket: 44 cm széles és 64 cm hosszú anyagcsíkot vágtam, amit félbe hajtottam és kétoldalt összevarrtam úgy, hogy négy helyen fehér pamutszalagot varrtam bele, ezekkel kötöm fel a zsákokat a székekre.

A kifordított darabot a sarkainál átlósan levarrtam, így a zsáknak lett egy körülbelül négy cm széles alja, majd ettől az aljtól, illetve annak sarkaitól varrtam egy-egy szegélyt a zsákra, kívülről, így a zsákok két oldalán négy-négy cm vastag oldal is született.

Ezekbe a zsákokba minden pillanatok alatt belepakolható, ami az ebédlőasztalon csak gátolná a terítést és az étkezést.
Az ötletet a scissorsandspatulas.com oldalon találtam már annyira régen, hogy az oldal ma már nem is létezik, a Pinterestre még anno ki tudtam tűzni az alábbi képet, de linkelni már nem tudom hozzá az eredeti forrást.
Forrás: scissorsandspatulas.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése